Меню
КонтактиТелефони
Тойота Центр Рівне «Агат Авто»
Toyota logo. Go back to homepage.

Новини та події

Дивіться також

TOYOTA MOTOR EUROPE NV/SA ПОВІДОМЛЯЄ: У ЄВРОПІ ВИРОБЛЕНО 10 МІЛЬЙОНІВ АВТОМОБІЛІВ TOYOTA

Чи можете ви повірити, що Toyota щойно випустила свій 10-мільйонний автомобіль у Європі? За підрахунками Компанії Toyota Motor Europe NV/SA (Брюссель, Бельгія), якщо припаркувати кожний автомобіль один за іншим, вони б практично оточили всю земну кулю.

 

Перший крок на шляху до віхи, яку компанія Toyota відзначає на початку травня, був зроблений ще у 1971 році, коли автомобіль Corolla став першим автомобілем Toyota, виробленим в Європі та зібраним у Португалії із деталей, поставлених із Японії. Португалія, як і раніше, виробляє автомобілі на заводі Сальвадор Каетано (у даний час це моделі Land Cruiser 70 для експорту в Південну Африку), але сьогодні виробництво Toyota здійснюється в набагато ширшому масштабі – на трьох фабриках та шести автомобільних заводах, розташованих у семи різних країнах по всьому континенту.

Спільно вони виробляють поширені у Європі моделі Toyota: автомобіль середнього класу Yaris – у Франції, седани та універсали Auris і Avensis – у Великобританії і седан Verso MPV та Corolla – в Туреччині. Далі на сході, Тойота Мотор Росія виробляє моделі седана Camry у Санкт-Петербурзі. Бензинові, дизельні, гібридні двигуни і механічні коробки передач виробляються у Великобританії та Польщі. За даними, опублікованими Toyota Motor Europe NV/SA (ТМЕ), майже три з чотирьох нових автомобілів Toyota, проданих у Європі, там і були вироблені.

 

За даними, опублікованими Toyota Motor Europe NV/SA (ТМЕ), майже три з чотирьох нових автомобілів Toyota, проданих у Європі, там і були вироблені.

За прогнозами ТМЕ, така перевага у продажах автомобілів, вироблених в Європі, буде рости, тому що в цьому році на заводі Toyota Motor Manufacturing у Туреччині починається виробництво кросовера TOYOTA C-HR, а цього літа з конвеєра у Санкт-Петербурзі зійде новий RAV4 SUV. Ця продукція призначена не лише для локальних продажів; велика кількість автомобілів, вироблених в Європі, експортується в інші країни по всьому світу, включаючи Північну Америку та навіть Японію. 

Великомасштабне виробництво в Європі почалося зі створення заводів із виробництва двигунів і автомобілів у Великобританії в 1992 році, спочатку для виробництва автомобіля Carina E («Е» означає для Європи), седана середнього розміру, який є попередником Avensis. Абсолютно справедливо, що перший такий автомобіль зайняв почесне місце серед моделей Toyota, представлених у штаб-квартирі Toyota Motor Europe в Брюсселі в офіційних урочистостях з нагоди виробництва 10-мільйонного автомобіля. 

Однією з найважливіших подій галузі став запуск виробництва гібридних автомобілів у Європі, починаючи з Auris Hybrid в Бернстоні, Великобританія, в 2010 році, а потім Yaris Hybrid у Валансьєні у Франції. TOYOTA C-HR ознаменує початок виробництва гібридних автомобілів у Туреччині, з використанням двигунів, що поставляються заводом в Дісайді, Великобританія. 

Стратегія виробництва автомобілів там, де вони продаються, означає, що виробник розуміє переваги і пріоритети клієнтів на різних світових ринках, а також тренди, які повинні бути взяті до уваги. Саме тому при виробництві автомобілів велика увага приділяється тому, щоб форма і конструкція нових моделей відповідали смакам європейських клієнтів. 

 

Всі сучасні моделі Yaris, Auris і Avensis були сконструйовані – і зовні, і всередині – у проектно-конструкторському відділі на півдні Франції і відрізняються плавністю ходу та налаштуванням керованості. При цьому, за опублікованими даними Toyota Motor Europe, лише в минулому році в Європі було вироблено 660 000 автомобілів Toyota. 

Європейські заводи продовжують вводити все більш чисті та екологічно безпечні способи роботи. Toyota Manufacturing Великобританія і Toyota Motor Manufacturing Франція управляють екозаводами, де велику увагу приділено інноваційним способам ліквідації відходів і використанню відновлювальних джерел енергії та зведено до мінімуму використання водних та інших природних ресурсів. 

Виробництво автомобілів поряд з клієнтами також скорочує число машин, які повинні бути відправлені на великі відстані, щоб потрапити до автосалону. 

Звичайно, 10 мільйонів – це проміжний етап на шляху, кінцева мета якого – постачати найкращі автомобілі, зроблені для Європи, в Європі.

 

Цей матеріал підготовлено за даними компанії Toyota Motor Europe NV/SA, розміщеними на сайті http://blog.toyota.eu/your-toyota/built-in-europe-10-million-toyotas-and-counting/.